Zwrot

Informacje podstawowe

Wszystkie zwroty realizujemy za pośrednictwem firmy DHL. Do Twojej dyspozycji jest możliwość zamówienia kuriera oraz ok 65000 punktów nadania (sklepy Żabka, FreshMarket, saloniki prasowe Inmedio, stacje benzynowe Shell). 

1. Dokonaj zwrotu

2. Na stronie DHL - tutaj ustal sposób nadania przesyłki zwrotnej. Do wyboru masz dwie opcje: Kurier DHL, Zwrot w punkcie.

3. Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu.
Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj.

4. Zaklej paczkę, usuń etykietę nadawczą, umieść etykietę zwrotną i nadaj przesyłkę.

5. Nadając paczkę, pamiętaj o uzupełnieniu załączonego Potwierdzenia odbioru przesyłki zwrotnej. Prosimy, aby zachować potwierdzenie do zakończenia procesu zwrotu.

6. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

7. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.


Ważne

1. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą i przyklej nową. Paczkę starannie zaklej.

2. Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt możesz umieścić je w jednym opakowaniu zbiorczym. Jeśli wysyłasz więcej niż jedną paczkę, na każdej z nich umieść osobną etykietę i nadaj jako osobne przesyłki.

3. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Opis procesu zwrotu

Wszystkie zwroty realizujemy za pośrednictwem firmy DHL. Do Twojej dyspozycji jest możliwość zamówienia kuriera oraz ok 65000 punktów nadania (sklepy Żabka, FreshMarket, saloniki prasowe Inmedio, stacje benzynowe Shell). 


Tutaj nadaj paczkę w punkcie lub zamów kuriera 


W polu: POSIADAM NUMER PRZESYŁKI DO ZWROTU
Wpisz 11 cyfrowy nr z otrzymanej etykiety

Sprawdź swoje dane i wybierz preferowany sposób dokonania zwrotu.

Nadaj paczkę w dowolnie wybranym punkcie lub oczekuj na kuriera w ustalonym miejscu.


Najbliższy punkt nadania w swojej okolicy znajdziesz tutaj.



Jeśli chcesz ponownie zamówić Kuriera zrób to Tutaj. Możesz także zanieść przesyłkę do dowolnego punktu.
Jeżeli potrzebujesz pomocy wyślij na adres: info@napapijripoland.pl wiadomość ze wskazaniem: nr zamówienia oraz opisem zgłoszenia. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie pod nr 68 422 84 07



Status przesyłki możesz śledzić tutaj.


Zwrot - krok po kroku

  • 1. Zabezpiecz przesyłkę
  • 2. Naklej etykietę zwrotną (jeśli zwracasz produkt w tym samym kartonie nie zapomnij usunąć starej etykiety nadawczej)
  • 3. Zanieś przesyłkę do dowolnego punktu w Twojej okolicy. Listę punktów znajdziesz tutaj.
  • 4. Zachowaj potwierdzenie nadania.
  • 1. Zabezpiecz przesyłkę
  • 2. Naklej etykietę zwrotną (jeśli zwracasz produkt w tym samym kartonie nie zapomnij usunąć starej etykiety nadawczej)
  • 3. Wejdź na stronę https://dhl24.com.pl/zwroty/
  • 4. Wpisz 11 cyfrowy numer etykiety zwrotnej i kliknij ZWRÓĆ PACZKĘ
  • 5. Wybierz „Nadaj u kuriera”
  • 6. Uzupełnij zgłoszenie o swój nr telefonu oraz adres e-mail, sprawdź pozostałe dane i ewentualnie dokonaj korekty
  • 7. Ustal datę i preferowany czas odbioru przesyłki
  • 8. Kliknij „Zwróć paczkę”
  • 9. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie oraz numer zlecenia
  • 10. Zachowaj wiadomość oraz potwierdzenie odbioru przesyłki.

Najczęściej zadawane pytania

Do Twojej dyspozycji jest bezpłatny Zwrot za pośrednictwem Kuriera DHL lub nadanie paczki w jednym z 6500 punktów.
Więcej informacji:
Opis procesu zwrotu
Zwrot krok po kroku

Jeśli chcesz ponownie zamówić Kuriera zrób to tutaj. Możesz także zanieść przesyłkę do dowolnego punktu w Twojej okolicy. Listę punktów znajdziesz tutaj.

  • Jeśli napotkałeś problem z przewoźnikiem możesz także skontaktować się bezpośrednio z infolinią DHL Parcel:
  • + 48 42 6 345 345
  • Infolinia jest czynna:
  • Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 20.00
  • Sobota: 8.00 - 16.00
  • lub z naszym Biurem Obsługi Klienta tel. 68 422 84 07 lub wypełniając formularz kontaktowy tutaj.

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności tą samą drogą otrzymasz zwrot środków, lecz jeśli opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub przy odbiorze zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. Możesz od razu opłacić nowe zamówienie lub poczekać na zwrot środków i wówczas dokonać płatności. Rezerwacja produktu trwa 10 dni.

Losy swojej przesyłki możesz śledzić na: https://sprawdz.dhl.com.pl