Reklamacje

Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt, który posiada wszystkie znaki firmowe. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.


1. Jeżeli reklamujesz odzież, pobierz Formularz Reklamacyjny TUTAJ.

2. Jeżeli reklamujesz obuwie, torebki lub akcesoria, pobierz Formularz Reklamacyjny TUTAJ.

3. W celu bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za DHL skorzystaj z etykiety zwrotnej załączonej do zamówienia. Naklej ją na Paczkę i udaj się do wybranego punktu DHL – listę punktów znajdziesz TUTAJ.

4. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej DHL lub utraciła ona ważność, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kienta.

 

UWAGA: jeśli nadajesz 2 przesyłki umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym.


Przygotuj produkty


1. Umieść Formularz Reklamacyjny i produkty w kartonie przeznaczonym do wysyłki i dobrze go zaklej.
2. Wydrukuj Potwierdzenie nadania przesyłki. Nadając paczkę, poproś pracownika DHL/ punktu DHL o podpis. Dokument zachowaj do czasu dostarczenia paczki zwrotnej do eobuwie.pl S.A./ NAPAPIJRI.PL.
3. Wyślij towar na nasz adres: eobuwie.pl S.A. / NAPAPIJRI.PL, Dział Zwrotów i Reklamacji, Nowy Kisielin - Innowacyjna 1, Park Logistyczny Panattoni, 66-002 Zielona Góra




Platforma ODR

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: info@napapijripoland.pl