FAQ

Realizacja zamówienia

Zamówienia można dokonać w następujący sposób:

  • 1. Wyszukaj, wybierz i dodaj do Koszyka swój produkt Napapijri.
  • 2. Celem finalizacji zamówienia, wybierz metodę dostawy oraz płatności.
  • 3. Na adres email podany przy zamówieniu otrzymasz Potwierdzenie złożenia zamówienia.

Zgodnie z prawem, osoby dokonujące zamówienia powinny ukończyć 18 lat.

Kliknij tutaj, żeby skontaktować się z obsługą klienta

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 68 422 84 07 lub napisz maila na adres: info@napapijripoland.pl

Aby anulować zamówienie uruchom link znajdujący się na dole wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Zamówienie możesz anulować tylko zanim otrzyma ono status “W Realizacji”.

Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.

  • Zamówienia nadawane za pośrednictwem kuriera DHL oraz Paczkomatów InPost najczęściej doręczane są kolejnego dnia roboczego;
  • W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można też sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

  • a) Nowe zamówienie – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
  • b) Oczekujące na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  • c) Oczekujące na dostawę – zamówiony produkt sprowadzany jest dla Ciebie z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
  • d) W realizacji – Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do magazynu wysyłkowego w celu weryfikacji towaru oraz jego zapakowania.
  • e) Wysłane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera lub jest już w drodze do Ciebie.
  • f) Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia. Produkty z zamkniętego zamówienia pojawią się na naszej stronie ponownie w ciągu 24 godzin.
  • g) Zwrócone – Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W terminie od 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
  • h) Paczka nieodebrana – Twoja paczka wróciła do nas. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zamówionym produktem, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Paragony oraz faktury niefiskalne są równoznaczne z fakturami VAT i paragonami fiskalnymi. Jako sklep prowadzący sprzedaż internetową jesteśmy zwolnieni z wystawiania faktur fiskalnych ze względu na to, że:

  • a) przechowujemy faktury w wersji elektronicznej, a nie papierowej,
  • b) zamówienia są opłacane elektronicznie - przelewem bankowym czy też przekazem pocztowym, przez to faktura nazwana jest niefiskalną.
Wysyłka

Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem:https://napapijri.pl/koszt-dostawy.

Informacje dotyczące terminu dostawy znajdziesz na stronie https://napapijri.pl/koszt-dostawy.

W wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika. Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj

Od momentu otrzymania smsa od InPostu z kodem odbiorczym masz 48 godzin na odbiór paczki.

W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie.

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku, gdy kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem podejmie kolejną próbę doręczenia w ciągu następnych 2 dni roboczych. W przypadku, gdy kurier DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem przesyłka trafi do oddziału DHL Parcel, gdzie będzie oczekiwać 7 dni na odbiór osobisty. Następnie zostanie zwrócona do naszego magazynu.

W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 68 422 84 07 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: info@napapijripoland.pl

W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: info@napapijripoland.pl

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika. Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj tutaj

Z witryny www.napapijri.pl możliwa jest wysyłka do państw przedstawionych w zakładce: Koszt dostawy

Dla wielu państw posiadamy osobne strony internetowe za pośrednictwem których należy składać zamówienia. Listę witryn z pozostałych krajów znajdziesz na stronie głównej https://www.napapijri.com/

Płatności

Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy. Do wyboru masz:

  • przelew bankowy – płatność tradycyjnym przelewem bankowym na otrzymany w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia numer konta bankowego;
  • PayU –system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego:
  • płatność kartą – szybka płatność kartą za pośrednictwem systemu PayU. Za zakupy można płacić tymi samymi kartami - kredytowymi i debetowymi (tzw. bankomatowymi), co w sklepach stacjonarnych;
  • PayPal – szybka płatność dla posiadaczy konta w PayPal;
  • płatność przy odbiorze –możliwość płatności przy odbiorze bezpośrednio u przewoźnika.

Jeśli z napotkałeś trudność w realizacji zamówienia za pośrednictwem w/w serwisów w każdej chwili możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym.

Wykonaj przelew na konto: 78 1240 6292 1111 0010 7173 4735
eobuwie.pl S.A. / NAPAPIJRI.PL
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9,
66-002 Zielona Góra

W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

Jeśli wolisz zapłacić przy odbiorze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 68 422 84 07 albo wyślij dyspozycję modyfikacji drogą mailową na adres: info@napapijripoland.pl W przypadku płatności za pobraniem zostaną doliczone koszty wysyłki wg tabeli

Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze dodatkowe 2 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 68 422 84 07 albo napisz wiadomość mailową na adres: info@napapijripoland.pl

Gdy chcesz opłacić zamówienie w Euro dokonaj wpłaty na nasze Eurokonto:

IBAN: 93 1240 6292 1978 0010 7173 4474 (Pekao S.A.)
SWIFT: PKOPPLPW
eobuwie.pl S.A.
66-002 Zielona Góra
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

Kurierzy przyjmują tylko wpłaty gotówkowe.

Przewodnik po Twoim koncie

W celu założenia konta w sklepie internetowym napapijri.pl kliknij w prawym górnym rogu strony 'Zaloguj się' i 'Zarejestruj nowe konto'

Po zalogowaniu do panelu konta uzyskujesz dostęp m.in. do swoich danych osobowych, książki adresowej, historii zamówień. Aby przejść do szczegółów interesującej Cię zakładki kliknij w nią.

W zakładce Ustawienia konta możesz edytować swoje dane oraz zmienić hasło do panelu.

Poprzez zakładkę 'Książka adresowa' będziesz mógł zarządzać swoimi adresami pocztowymi.

W zakładce 'Moje zamówienia' znajdziesz historię swoich zakupów. Po kliknięciu w konkretne zamówienie zobaczysz jego szczegóły.

W zakładce 'Zgody formalne' możesz edytować swoje dyspozycje np. Dotyczące Regulaminu Sklepu Internetowego. Tutaj też możesz zarządzać swoimi zgodami otrzymywania powiadomień mailowych o promocjach, nowościach.

W zakładce 'Ulubione' znajdziesz produkty Napapijri stosownie oznaczone.

Za pomocą tej zakładki możesz dokonać zwrotu, bądź wymiany.

W pierwszym kroku wybierasz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić, następnie metodę zwrotu. W ostatnim kroku zostanie wygenerowany dla Ciebie formularz zwrotu, który możesz wydrukować i zamieścić w zwracanej przesyłce. Jeśli nie posiadasz drukarki wypełnij otrzymany papierowy formularz zwrotu.

Pamiętaj, że darmowy zwrot przysługuje tylko klientom składającym zamówienie na terenie Polski.

Zapytania o produkt

Wiesz dokładnie czego szukasz? Dostępne po lewej stronie filtry ułatwią Ci znalezienie idealnego modelu. Listować produkty możesz m.in. po rodzaju, marce, kolorze, rozmiarze.

W przypadku, gdy dany produkt jest niedostępny nie ma możliwości zamówienia takiego modelu. Zamówienie można złożyć tylko i wyłącznie na dostępne produkty.

Na stronie internetowej Napapijri znajduje się wybór naszej kolekcji

W sklepach Napapijri znajdują się te same produkty co w sklepie internetowym.

Należy stosować się do zaleceń konserwacji producenta na metce produktu.

Rabaty

Jeśli kochasz modę i chcesz być na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach zapisz się do newslettera.

Po zapisaniu się otrzymasz email weryfikujący poprawność podanego emaila (jeśli mail do Ciebie nie dotarł sprawdź folder SPAM na swojej poczcie).

Jeżeli posiadasz bon promocyjny wpisz go w polu Kody rabatowe i kliknij zastosuj kupon. Jeśli kupon jest aktywny wówczas wartość zamówienia zostanie obniżona.

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 68 422 84 07 albo napisz maila na adres: info@napapijripoland.pl

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta.

Zapisując się do newslettera uzyskujesz dostęp do informacji o aktualnych trendach, nowościach oraz o promocjach dostępnych w naszym sklepie.

Zwroty i wymiany:

Nie trafiony zakup? W ciągu 30 dni od otrzymania paczki możesz bezpłatnie odesłać nie pasujące produkty. Bezpłatnego zwrotu dokonaj za pośrednictwem DHL. W celu dokonania zwrotu wejdź na stronę Zwrot i kliknij link 'Dokonaj zwrotu'.

W kolejnych krokach postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami. Pamiętaj, aby do przesyłki zwrotnej dołączyć wypełniony dokument zwrotu. Jeśli nadajesz dwie przesyłki zwrotne umieść je w JEDNYM opakowaniu zbiorczym, bądź odeślij je w dwóch oddzielnych przesyłkach generując dwa polecenia zwrotu. Nie sklejaj dwóch lub więcej paczek razem ponieważ mogą one ulec rozerwaniu w transporcie. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych do nas za pobraniem.

W przypadku, gdy korzystasz z bezpłatnego zwrotu naklej otrzymaną z paczką etykietę nadawczą. Jeśli nie posiadasz tej etykiety - skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli wysyłasz do nas zwrot na własny koszt należy nadać paczkę na adres:

eobuwie.pl S.A. / NAPAPIJRI.PL Dział Zwrotów i Reklamacji
Nowy Kisielin - Innowacyjna 1,
Park Logistyczny Panattoni
66-002 Zielona Góra

Na dokonanie zwrotu / wymianę masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

W przypadku, gdy nie otrzymałeś dokumentu zwrotu możesz go pobrać ze strony: Formularz zwrotu

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu.

1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel - naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i zanieś do jednego z punktów. Listę znajdziesz tutaj
2) Umów kuriera po odbiór paczki - zamów kuriera bezpośrednio na stronie firmy DHL. Aby to zrobić kliknij tutaj.
W przypadku pytań wyślij wiadomość na adres: info@napapijripoland.pl podając następujące informacje:
- numer zamówienia
- daty oraz adresu odbioru zwrotu (jeśli inny niż adres nadawczy).
Konsultant złoży stosowną dyspozycję.
Status przesyłki zwrotnej będziesz mógł śledzić pod adresem: https://sprawdz.dhl.com.pl/

Jeśli nie udało Ci się nadać przesyłki możesz:
1) nadać paczkę w punkcie DHL Parcel - naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i zanieś do jednego z punktów. Listę znajdziesz tutaj
2) ponownie umówić kuriera po odbiór paczki bezpośrednio na stronie firmy DHL. Aby to zrobić kliknij tutaj.
W przypadku pytań wyślij wiadomość na adres: info@napapijripoland.pl podając następujące informacje:
- numer zamówienia
- daty oraz adresu odbioru zwrotu (jeśli inny niż adres nadawczy).
Konsultant złoży stosowną dyspozycję. Status przesyłki zwrotnej będziesz mógł śledzić pod adresem: https://sprawdz.dhl.com.pl/

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Na Twoja wpłatę będziemy czekać 10 dni. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności tą samą drogą otrzymasz zwrot środków, lecz jeśli opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub przy odbiorze zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni.

Losy Twojej przesyłki możesz sprawdzić na dedykowanej stronie przewoźnika:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji odeślij do nas towar wraz z opisem wady oraz okolicznościami jej powstania. Formularz możesz pobrać na stronie Reklamacje. Uzupełnij go oraz dołącz do odsyłanej przesyłki. W przypadku braku dowodu zakupu w dokumencie reklamacyjnym należy podać numer zamówienia.

Paczkę możesz odesłać do nas bezpłatnie. Jeżeli nie posiadasz etykiety zwrotnej DHL lub straciła ona ważność, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta Kontakt

Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni na podany przez Ciebie adres e-mail.

W przypadku, gdy korzystasz z bezpłatnego zwrotu nie ma potrzeby adresowania przesyłki. Jeśli wysyłasz do nas zwrot na własny koszt należy nadać paczkę na adres:

eobuwie.pl S.A. / NAPAPIJRI.PL Dział Zwrotów i Reklamacji
Nowy Kisielin - Innowacyjna 1,
Park Logistyczny Panattoni
66-002 Zielona Góra

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

Termin odpowiedzialności za produkt nie wydłuża się o czas, kiedy towar znajdował się w naprawie.

Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1 :„Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.

Kontakt

Możesz skontaktować się z nami poprzez email, telefon. Kliknij tutaj